Digitale uren- en projectregistratie

woensdag 01 mei 2019 van 13:00 tot 14:00
Connections

Nu er steeds vaker projectmatig gewerkt wordt, krijgt de urenregistratie van projecten binnen veel bedrijven een hogere prioriteit. Vaak lopen binnen een bedrijf meerdere projecten tegelijkertijd, waardoor werknemers aan meer dan één project tegelijk werken. Het is belangrijk om goed inzicht te hebben in de openstaande uren en de voortgang van het project.

In deze interactieve sessie gaan we aan de hand van diverse praktijkvoorbeelden in op het digitaliseren van projecten- & urenregistratie. Heeft u mensen in de buitendienst waarvoor uren geregistreerd moeten worden? Zoekt u een aanvulling op uw bedrijfssoftware/ERP? Heeft u te maken met projecten of service of juist een combi? Gaat het u enkel om urenregistratie of zoekt u breder (foto’s, documenten, onkosten)? We tonen u verschillende oplossingsrichtingen en de eigenschappen ervan.

We hebben vele bedrijven in de regio al mogen helpen op dit gebied. We delen graag de ervaringen en onze visie op dit onderwerp. Uiteraard is er ruimte om uw vragen te stellen en zullen we waar nodig een individueel vervolg plannen om meer in te zoomen op uw eigen situatie.

Inschrijven

Vul je gegevens in en je hoort van ons! Voor vragen bel of mail naar: 0184 67 54 00 / info@aspect-ict.nl

{{ errors.first("field_66") }}
{{ errors.first("field_112") }}
{{ errors.first("field_69") }}
{{ errors.first("field_70") }}
{{ errors.first("privacy") }}