Digitale Zorgwerkplek

Gepersonaliseerd startscherm voor alle medewerkers
Connections

De Digitale Zorgwerkplek is een middel ICT moet de zorg ondersteunen. Het inrichten van een digitale werkplek biedt de oplossing. Hierdoor creëert ueen eenvoudig startscherm waar alle informatie, voor iedere medewerker, in één oogopslag en op een veilige manier beschikbaar is. Zo kunnen de medewerkers tijd besteden aan hetgeen dat écht belangrijk is: de cliënt!

 

Digitale Zorgwerkplek
Eén online startpunt

Eén online startpunt

Voldoet aan de NTA/ISO/NEN certificering

Voldoet aan de NTA/ISO/NEN certificering

Volledig beheerd

Volledig beheerd

Connections

Security

Persoonsgegevens worden in overvloed verwerkt. Bij het inrichten van de Digitale Zorgwerkplek zorgen wij ervoor dat de omgeving voldoend aan de de ISO/ETis.

Kennisdeling waarborgen

Kwaliteit is essentieel. Dit bereik je alleen door kennis te delen en kennis te vergaren. In de Digitale Zorgwerkplek is er ruimte om een kwaliteitshandboek digitaal op te slaan inclusief verbeterpunten, documenteigenschappen en (periodieke) revisie. Zo heeft de zorgmedewerkers overal het kwaliteitshandboek inclusief bijbehorende procedures digitaal beschikbaar.

Niet meer 20x per dag inloggen

Doordat alles binnen de digitale zorgwerkplek aan elkaar wordt gekoppeld heeft u slechts één wachtwoord nodig om toegang te krijgen tot al uw applicaties. Hiermee komt er een einde aan losse blaadjes met wachtwoorden die op kantoor rondzwerven. Wat een grote bedreiging is als het gaat om het lekken van gevoelige gegevens.

Alle applicaties bij elkaar

Door App Management wordt werkplekbeheer super eenvoudig. Er wordt een rol- en voorwaarden-gebaseerde scenario's uitgewerkt, zodat elke medewerker direct toegang heeft toe de juiste applicaties.

Training en adoptie

ICT moet de gehele organisatie ondersteunen. Het implementeren is een intensief traject. Waarbij het kennisniveau van de medewerkers cruciaal is in het succes ervan. Door ons training- en adoptieprogramma nemen wij de medewerkers mee in de functionaliteiten om de Digitale Zorgwerkplek zo goed mogelijk te benutten.

Alle documenten centraal

In de transitie richting de cloud, waar veel zorginstellingen middenin zitten, is er veel documentatie die op verschillende locaties staat opgeslagen. Dit maakt het voor de medewerkers vaak een zoektocht om de juiste documenten te vinden. De Digitale Zorgwerkplek is hiervoor een oplossingen. Alle documenten van de fileserver, OneDrive en SharePoint komen samen. Zo werk je on- en offline vanaf ieder device.

Communicatie en informatie voorziening

Bij de opzet van de digitale zorgwerkplek komt alle informatie en communicatie samen. In één oogopslag al je ongelezen mails, afspraken, nieuws, recent bewerkte documenten en meer. Dit biedt structuur en overzicht.

Testimonials

Aspect ICT adviseerde kundig, van vormgeving tot aan de opzet.

Jan de Lange, ICT manager bij Kraamzorg de Waarden

Het is een flinke prestatie hoe we in korte tijd onze digitale werkplek veiliger en toegankelijker hebben gemaakt.

Robert Suvaal, ICT-adviseur

Partners

Microsoft
Solarwinds
Oase
Zivver
Workspace365
Vilans
ONS
HELLOID
AFAS