Slim samenwerken; altijd, overal en zonder zorgen

Met de moderne werkplek brengen we verschillende tools en diensten samen om uw werk gemakkelijker te maken en een werkplek te bieden die altijd voldoet aan de nieuwste standaarden.

Overal zorgeloos werken

Met de moderne werkplek van Aspect ICT zorgen wij ervoor dat uw werknemers op elk moment en vanaf elke locatie optimaal digitaal kunnen samenwerken. Onze digitale werkplek is ingericht volgens de nieuwste Microsoft 365 technologieën en is schaalbaar, flexibel en innovatief.

De belangrijkste voordelen

Onze moderne werkplek oplossingen

Alle belangrijke informatie in één oogopslag in beeld

Het is van belang dat uw organisatie op de hoogte blijft van de laatste ontwikkelingen. Wij hebben voor verschillende organisaties een intranet ontwikkeld met behulp van SharePoint. Dit intranet maakt het delen van nieuws, activiteiten, snelkoppelingen en bedrijfsdocumenten gemakkelijk.

Efficiënt samenwerken
Office 365 integratie
Eén platform

Microsoft Teams als uw zakelijke telefoon

Thuiswerken of hybride werken is tegenwoordig voor veel werknemers de standaard. Dit stelt nieuwe eisen aan de manier waarop we werken. Tools die voorheen strikt op kantoor beschikbaar waren, moeten nu flexibel en op afstand ingezet kunnen worden. Dit geldt ook voor telefonie. Recent is het daarom mogelijk geworden om uw vaste telefoonlijn te koppelen aan Microsoft Teams, voor nog meer eenvoud en integratie met uw bestaande ICT-omgeving.

Betrouwbaar
CRM-integratie
Gebruiksvriendelijk

Haal nog meer uit je werkplek

Bij de moderne werkplek bieden wij standaard werkplekbeheer aan. Dit biedt verschillende voordelen voor uw bedrijf. Zo zorgen wij ervoor dat de werkplek van uw medewerkers altijd up-to-date is, en bieden wij ook totale on- en offboarding van uw personeel.

1000+ video's
Leer op eigen tempo
Efficiënt adoptieproces

Eenvoudig en slim samenwerken

Met OneDrive slaat u al uw bestanden op in de cloud. Zo kunt u vanaf verschillende apparaten en vanaf elke werkplek bij uw bestanden. U kunt de bestanden delen met collega's of direct samenwerken in één document.

Onedrive is dé locatie voor al uw bestandstypes: tekstdocumenten, rekenbladen, muziek, foto's etc.

Automatische back-up
Overal beschikbaar
Genereus limiet

Totale ontzorging op diverse facetten

Met de moderne werkplek bieden wij standaard werkplekbeheer. Dit biedt uw een aantal voordelen. Zo zorgen wij ervoor dat de werkplek altijd up-to-date is en bieden wij totale on- en offboarding van uw personeel.

Team van moderne werkplek experts

Bastian Elshout
Bastian Elshout
Teamleider Verkoop
Johan van Haarlem
Johan van Haarlem
Cloud Engineer
Martin Eikelenboom
Martin Eijkelenboom
Cloud Engineer
Niels van der Wal-2
Niels van der Wal
ICT Engineer
Menno Stil
Menno Stil
ICT Engineer

Onze werkwijze

In 7 stappen helpen wij u van wens naar uitvoering!

Elk moderne werkplek traject is uniek maar de projectaanpak wordt wel uitgevoerd volgens een vaste structuur. Wij helpen u in 7 stappen van wens naar eindproduct. 

Kennismaking

Wij leren uw organisatie graag kennen. Door in kaart te brengen hoe uw werkplekken op dit moment zijn ingericht, kunnen wij de eerste stappen zetten naar (mogelijke) optimalisatie. 

Inspiratiesessie

Op basis van de eerste ontmoeting, hebben wij een eerste inventarisatie. Samen denken wij na hoe onze diensten kunnen bijdragen aan de doelen van uw organisatie.

Keyuser selectie

Verschillende afdelingen hebben andere wensen. Daarom brengen wij de totale behoefte in kaart door samen keyusers binnen uw organisatie aan te wijzen. 

Proof of concept

In een proof of concept wordt de haalbaarheid van het concept getoetst. We kijken of de moderne werkplek technisch gezien ontwikkeld kan worden. 

Training

Software gaat zich pas terugverdienen als het goed wordt gebruikt. Aspect ICT biedt trainingen om uw nieuwe omgeving optimaal te gebruiken.

Livegang

Uw moderne werkplek staat klaar! Wij hebben alles ingericht, op basis van uw behoefte. Tijd voor de livegang.

Beheer en benutting

Aspect is uw partner voor de moderne werkplek. Na de livegang blijven wij dan ook actief betrokken: door middel van periodiek contact en beheer van uw werkplek.

Zo zorgen wij ervoor dat wat vandaag werkt, ook in de toekomst werkt.

Succesvolle projecten

Stichting Waardeburgh

"Weinig opmerkingen van collega's... dat is positief!"

Domieke Vermeulen, Manager ICT

SPSRU

"De migratie verliep keurig; alles deed het in één keer."

Sjaak Toet, Directeur-bestuurder

Cleijenborch

"Aspect ICT vliegt de materie aan vanuit de eindgebruiker en niet alleen vanuit de techniek."

Erik de Boo van Uijen, EAD-controller

Present

"Het is een flinke prestatie hoe we in korte tijd onze digitale werkplek veiliger en toegankelijker hebben gemaakt."

Robert Suvaal, ICT-adviseur

Technologie en integraties

Het begint met een goed advies!

Wilt u meer weten over de moderne werkplek of wilt u graag een afspraak maken met een van onze specialisten om uw situatie te bespreken?

Aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. 

+31 184 675 400

info@aspect-ict.nl

Bastian Elshout
Bastian Elshout

Teamleider Verkoop